ثبت مغازه در گوگل مپ

italian-restaurant-googlemap

​این روزها نقش گوگل مپ در زندگی ما پررنگ تر از پیش شده. دانش آموزان در مدرسه یاد می گیرند که پاسخ هر سوالی را می توانند در گوگل بیابند. مردم بجای تماس با تاکسی تلفنی از ابزارهای تاکسی آنلاین مانند تپسی، اسنپ، کارپینو، دینگ و ووو استفاده می کنند و در نقشه های این تاکسی یاب ها اسم یک کوچه یا خیایان و یا مغازه معروف نزدیک مقصدشان را می نویسند تا نقشه به سرعت بر روی محل مورد نظرشان تنظیم شود. شرکت گوگل آمار رسمی منتظر کرده که 41درصد از کسانی که در گوگل به دنبال کسب و کارهای محلی (مغازه ها و شرکت ها) می گردند، از نقشه گوگل استفاده می کنند. همچنین اعلام کرده که 44درصد از این بازدیدهای مجازی منجر به بازدید حضوری از آن محل می شود. گوگل در پایان اعلام کرده کسب و کارهایی که تصاویر 360درجه از محل خود منتشر کرده اند، دو برابر بیشتر از دیگران دیده می شوند.

اگر صاحب یک مغازه هستید همین الان با یک کارشناس مورد تایید گوگل تماس بگیرید و مغازه خود را در گوگل مپ ثبت کنید. این کار بدون شک به کسب و کار شما کمک می کند و موجب رونق اقتصادی شما می شود.

سریعترین روش برای نمایش کسب و کار در صفحه اول گوگل
پشتیبانی از نقشه گوگل و یوتیوب برای کاربران سیستم ...

مطالب مرتبط

 

نظرات (0)

There are no comments posted here yet

نظر خود را اضافه کنید.

  1. Posting comment as a guest.
0 Characters
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.placemap.ir/

معرفی خدمات ما

ثبت مکان (شرکت ، مغازه ، کسب و کار) شما در نقشه گوگل مپ، نشان، ویز، بلد و تمامی سرویسدهنده های تاکسی اینترنتی و خدمات آنلاین مانند اسنپ، تپسی، الوپیک و سایر سرویسدهندگان با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن بصورت صد درصد تضمینی با قیمت مناسب.