پشتیبانی از نقشه گوگل و یوتیوب برای کاربران سیستم عامل آی او اس

gboard_ios

این روز ها کاربرد نقشه گوگل بسیار زیاد شده است و ممکن است در بین صحبت‌هایتان نیاز داشته باشید در گوگل چیزی را پیدا کنید. صفحه کلید مشهور گوگل برای گوشی های موبایل که با نام جی‌بورد - GBoard مشهور است به تازگی توسط شرکت Google با پشتیبانی از نقشه گوگل و یوتیوب برای کاربران سیستم عامل iOS بروزرسانی شده است. هنگامی که در حین صحبت کردن با کسی نیاز پیدا می‌کنید که آدرسی را در گوگل جستجو کنید کافیست بعد از نوشتن آن آدرس، علامت گوگل در سمت چپ کیبورد خود را لمس کنید تا به راحتی در قسمت پایین صفحه گوشی خود و بدون رفتن به مرورگر، آدرس مورد نظر خودتان را روی نقشه گوگل مشاهده کنید. فقدان این قابلیت واقعا چشمگیر برای دارندگان گوشی های آیفون که همیشه در حال جستجو در گوگل هستند واقعا ناراحت کننده بود و طرفداران IOS را رنج میداد. البته این قابلیت از گذشته برای کاربران سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران بود اما گوگل با ارائه یک بسته به روز رسانی جامع دسترسی به این قابلیت‌ها را برای کاربران iOS هم فراهم آورده است. لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند با دریافت این بروزرسانی با استفاده از تب "یوتیوب" در حالت Landscape به ویدیوهای یوتیوب هم دسترسی داشته باشند و آن‌ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. امیدواریم گوگل بتواند با ارائه بیش از پیش خدمات خود به کاربران سیستم عامل IOS بیشتر از پیش محبوبیت خود را نزد دارندگان محصولات شرکت اپل افزایش دهد. 

ثبت مغازه در گوگل مپ

مطالب مرتبط

 

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

چقدر خوب شد، واقعا ما طرفداران آیفون چه گناهی کردیم هم از سمت شرکت اپل تحریم میشیم و هم اپلیکیشن های موبایل کمتر برای IOS نوشته میشه و یا دیرتر از اندروید میاد تو بازار

محمد نیکو کلام
There are no comments posted here yet

نظر خود را اضافه کنید.

  1. Posting comment as a guest.
0 Characters
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://www.placemap.ir/

معرفی خدمات ما

ثبت مکان (شرکت ، مغازه ، کسب و کار) شما در نقشه گوگل مپ، نشان، ویز، بلد و تمامی سرویسدهنده های تاکسی اینترنتی و خدمات آنلاین مانند اسنپ، تپسی، الوپیک و سایر سرویسدهندگان با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن بصورت صد درصد تضمینی با قیمت مناسب.